FOUR SEASONS









Činjenica je da vrijeme leti. Leti tom brzinom da se ne može uhvatiti. Zapamtite da svaki momenat koji proživite je taj jedan jedini i nikada se taj isti  ne može ponoviti. Zato uživajte u svemu što vam dani pružaju. Svi ti prolazni dani nas oblikuju. Prave od nas dobre ili loše ljude, na nama je odluka kojim ćemo smjerom poći.
Ova godina skoro je na izmaku, baš kao i svako sjecanje koje me za tebe veze, Ovaj grad je prava utjeha. Savila sam se u svoje gnijezdo i ne dam da mu iko priđe. Gnijezdo koje se gradi vremenom, koje se nekada raspada, koje je jedinstveno, mnogo čudno, ali je samo moje. U njemu sam ja baš ta kakva stvarno jesam, u njemu su sve moje dobre i loše strane. U njemu se najiskrenije smijem, iz njega posmatram sve prolazne dane.



The fact is that time flies. It flies with the speed that it can not be caught. Remember that every moment that you live in is special, and it can not be repeated. So enjoy in everything that you do. All of these passing days shape us. They make us good or bad, we decide in which direction we go.
This is year is almost at the end, just like any memory that ties me to you. This city is a real comfort. I bowed into my nest, not giving anyone permission to come near. The nest, which is built over time, which is sometimes falling apart, which is unique, really strange, but only mine. In it, I am the real me, in it are all of my good and bad sides. In it is my most sincere laugh, from the nest I watch all the passing days.


Коментари

Популарни постови